MathildaJohansson -

trött tjej här...

Hej alla!
Jag blogga inte igår för att jag inte hann med det.
Mötte mamma i stan, vi fixa några saker och så berättade jag att jag hade fått VG+ på mitt prov i Spanskan..
Duktig är jag!! :)
Sen skulle jag träna o det höll på i typ två timmar så när jag kom hem så duschade jag, åt lite sen va jag helt slut.
Men idag så va det skola som vanligt. Först EA sen Engelska och sist SO o sen va det ett ämnen som vi valt själva.
Så det blev matte för min del.. Inte alls skolj för jag hatar det!
När jag kom hem så åt jag lite snabbt och sen la jag mej och kolla de på tv, orkade inte göra något annat så jag har legat där en stund med mitt fluufff täcke.<3
Är så sjukt trött hela tiden men jag fattar inte varför bara xd
Om en stund ska jag ta o plugga lite matte tror jag för det är prov imon...
Jätte skoj men så är det-.-'




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0