MathildaJohansson -

Detta inlägget är till...

Detta inlägget är till Jonte som är en riktigt bra vän till mej.

Hahah, asså vi har typ känt varandra i ganska många månader nu och är redan riktigt bra vänner tycker jag! :) Kommer ihåg när vi började prata lite, typ nästan helt random och vi hade ju skit skoj. Sen har vi hållt på o pratat ganska mycket och du är hur rolig och hur snäll som helst ju! hihi :D

Men om jag får säga en sak innan jag slutar detta inlägget så är det att...
Det är ganska svårt att skriva om en kompis xd
haha nä, men det jag vill säga är att du är en sjukt grym vän o att du alltid finns där för mej och det uppskattar jag riktigt mycket :) <3



Kommentar av: frida

sv; njaa, lite gamla saker bara. du vet när man har bråkat med någon gång på gång, så vill jag inte förlåta den personen igen <3

2011-05-05 @ 23:32:42
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0