MathildaJohansson -

...

Nu är jag hemma igen, helt slut är jag! Men det är en seg helg så jag ska passa på att sova mycket :)
I Alingsås så köpte jag och Emma ett ...... i .... ...... till mamma som hon ska få av oss imon.

Men nu kan jag berätta om igår.
Jag började halv elva som alla vet, hade NO, musik och engelska. O så fick jag reda på lite betyg också.
VG i Biologi, Teknik och Musik!! :D och G i Fysik. Är faktiskt ganska nöjd med det...

Efter skolan så åkte jag hem och så kom Alex och Issa. Sen så gick jag och mötte Arvid på stationen vid halv 4 typ. Vi kom hem till dom andra som satt och kollade på "Saltkråkan", haha så vi satte oss och kollade på det innan jag skulle plugga lite. Satt typ och pluggade matte i 2 TIMMAR eller något! Jag har aldrig suttit så länge... :')

När klockan var sju så började vi laga mat, det blev TACOS som är så jävla gött!
Sen så blev det till att bara kolla på TV och slappa, hahah vi kollade på Step Brothers o fan vad vi skrattade xd
Arvid drog hem vid typ halv 11 och sen vid 12 så somnade jag, Emma och Alex.

Men sen så ringde mamma o pappa för att dom va påväg hem, och när jag är trött så är jag väldigt mycket trögare än vad jag brukar vara, så när dom ringde så låg jag och bara kollade på min mobill för att jag tyckte att den lös så fint xd Och helt plötsligt så såg jag att pappa hade ringt, så då ringer jag upp men det fattar jag inte så jag säger till Emma att svara men hon svarade inte mej för hon sov. O då svarar pappa och jag bara "heeeej!"  
o pappa bara, gå och lås upp dörren vi kommer hem nu. :)
Skuttade jag upp och gjorde det. O det första jag får när jag öppnar dörren är en tröja som pappa kastar på mej o sen gick jag in till mitt rum igen xd

Det va la allt :)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0