MathildaJohansson -

Frustrerad...

Har lagt ner typ 3 timmar på att plugga till proven idag, känner mej duktig...
Men nu så sitter jag och kollar på vilka gymnasium det finns i Göteborg, och har insett att jag inte vet vad jag vill gå för linje längre. Haha jag vet att jag inte ska söka in än men det är så jävla svårt för jag vill samtidig gå en linje där jag kan spela handboll men jag vill också gå frisör saken eller resturang saken... FAN ASSÅ! :(

Lite hjälp tack!



Kommentar av: frida

Frågestund i bloggen! ställ gärna en fråga, vad som helst. Svarar på allt! :)<3

2011-05-29 @ 19:51:03
URL: http://fridacarooline.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0