MathildaJohansson -

Hemma

Nu är jag hemma, sitter och äter lite mat sen så ska jag plugga och träna. Prov imon igen, seeegt! -.-'
Men skolan har la varit bra tycker jag, prov va det med.. Hoppas att det gick bra, skrev typ 4 sidor eller något :)
Sen så skulle jag vilja prata med min lilla sötnos Frida för jag fick veta en sak förut som jag vill att du ska veta <3
Ingen rolig sak...

Sen så kan jag bara säga såhär.
Om ni vill vara så jävla falska så var det, men ni vet nog båda att detta inte kommer sluta bra.
Sitta och anklaga mej för massa skit saker som jag inte har gjort är bara så jävla töntigt och sen bli sur när jag säger ifrån. Det är la klart som fan att jag gör det!
Och nu idag börjar ni med att ge mej massa blickar och lite senare gå fram och hålla på som att inget har hänt, seriöst asså! fatta att jag är trött på detta!!


Men nu ska jag inte blogga mer.

Kommentar av: sofia

du vet att jag finns thilda!

2011-05-04 @ 19:46:04



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0