MathildaJohansson -

HOCKEY :D

Tittar lite på hockey just nu, Sverige gick vidare till final förut och nu spelar Finland-Ryssland för den andra platsen i finalen. Och ni som inte vet detta så ja, jag gillar hockey. Men det är för att pappa har spelat hockey, sen mina brorsor. I alla fall en av dom så det är inte så konstigt att jag gillar det tror jag :)

Men just nu så är det några hos oss, fast jag har inte så jätte skoj om man säger så. Skulle ha grillart och lite sånt idag men William kunde inte och så är det inget bra väder för det ;)

Men nu så ska jag inte blogga mer :)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0