MathildaJohansson -

JAG SKA BLOGGA NU!

Hej, förlåt för att jag inte bloggade igår kväll eller förut idag men nu ska ni få veta varför.

Igår så kom ju mina gamla grannar till oss som jag inte har träffat på hur länge som helst. Och då är det ju såklart att man inte sitter vid datan, men dom åkte hem vid ungefär ett och då va jag så trött så at jag inte orkade blogga. Men det va i alla fall gött att få träffa dom igen! :)

Idag så gick jag upp vid 9 för att jag skulle på Emelies konfirmation. hahah skoj hade vi i alla fall :)
Nu på kvällen så fixade vi en fest till en av mina grannar som fyller år idag. Hon visste inget så det va sjukt skoj faktiskt! Men men nu ska jag ta och försöka sova för jag kanske ska upp tidigt imon.

Godnatt :)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0