MathildaJohansson -

Kom precis hem :)

Hej, idag så slutade jag halv 11, sen vid 12 så åkte jag, Emma, Oliver och Emelie in till Göteborg, för att kolla på Pirates of the caribbean4. Jag tyckte faktiskt att den va bra och jag gillade att den va i 3D (a)

När bion va klar så hämtade Emelies pappa och för att vi skule åka o äta, när vi hade ätit så drog vi Savannen i Alingsås för att deras klass skulle spela brännboll. Jag går ju inte i deras klass men jag va ju med ändå för att jag är Emmas syster, men det va faktiskt ganska skoj tycker jag :)

Imon är det sista "riktiga" skoldagen innan vi och slutar, vi är ju lediga torsdag, fredag och måndag sen ä de bara massa andra "roliga" saker kvar.... Riktigt gött!

Men jag bloggar mer imon :)

Saknar mitt gamla hår! :(




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0