MathildaJohansson -

Nu har jag varit duktig :)

Heeej på er.
Skolan idag har varit ganska okej tycker jag, vi har inte sså mycket att göra längre känns det som. Men första lektionen va spanska där vi slängde saker ur våra mappar, sen va det idrott där vi körde tempoboll som är en av mona favo saker att göra :D Efter idrotten så va det engelska, svenska och sist matte. Jag är så jävla trög när det gäller matte så att man inte kan bli trögare, men William hjälpte mej så fattade jag, fast det tog ett tag... Men tack kompis :D

När jag kom hem så "jobbade" jag lite och nu ska jag plugga och sen titta på fotboll hade jag tänkt :)
Ha det =)





Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0