MathildaJohansson -

Nu ska jag blogga lite för er :)

Hejsan, hoppas ni har haft en go dag än så länge. Det har jag i alla fall :)
Idag så börjada jag halv 11 som alla andra fredagar och dom är lika chill som vanligt, efter skolan så gick jag, Emma och Emele runt lite och tittade på lite allt möjligt. Köpte ett sött linne som ni ska få se bild på snart :)
Men nu ska jag visa er vad Jenny skrev till mej på svenskan, riktigt snällt asså, vi tyckte att det skulle passa på bloggen ;)

Hej jag heter Jenny och gästbloggar här i Mathildas svenska bok.
Jag är en tjej som älskar att trycka in varmkorvar i Thildas mun tills de säger stop. Min framtid har jag ingen annu. Tar dagen som den kommer och misshandlar Mathilda. :)

Mathilda Johansson heter du, även då och alltid men även nu. Du brinner för handboll året runt även när du vet att jag tycker de är dumt, man hör ditt skratt vart du än går, när du ramlar och får stora sår.
Livet går vidaare någon gång så varför inte testa att sjunga en sång?
Dina naglar äe röda och du kommer alltid vara den störda. Men le och fortsätt le innan jag trycker in en slev i din mun, och du bor i Norsesund.

Hahah nu ska jag träna, ni får se linnet sen :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0