MathildaJohansson -

Tjenare :)

I morse så gick jag upp vid  5 för att duscha, fattar inte hur jag orkar... Sen började jag och Emma bråka så jag fick massa skit för det xd
I skolan idag så ha det la varit helt okej, det kunde varit bättre om en del folk bara kunde lägga ner.
Prov va det idag också, men det gick åt helvete. Hahah så jävla dålig är jag!
Men efter skolan så va det konfa, sista torsdagen.. Riktigt gött men ändå inte om man säger så.

Men nu så ska jag städa mitt rum så att det ser fiiiint ut till på söndag. Det kommer ta hur lång tid som helst (a)







Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0