MathildaJohansson -

Förlåt för att...

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket. Men jag har inget att blogga om just nu liksom så det är lite svårt! Men men, igår så drog jag och hämtade Linnea. När vi kom hem så drog vi ut och tog lite kort, Emma har dom på hennes data så ni kan inte få se några om ni inte går in på hennes bogg: http://photoodreams.blogg.se/ . Jag är inte jättenöjd men ändå. ;) Sen när vi om in igen så la vi oss i soffan och bara chillade, lagade lite mat och så. På kvällen kom Ulla och Peder ner till oss. Sen så kollade jag, Emma och Linnea då på Idol, och efter det så satte vi på en film!

Idag så vaknade jag först vid 9, så då låg jag och Linnea och pratade lite innan vi somnade om, sen ringde mormor vid 10 så då var jag tvungen och springa upp o svara sen kunde jag inte somna om! blev hur jävla sur som helst då! aja, vi gick upp och la oss i soffan igen, sen vid två så åkte hon hem och jag o Emma tog tåget till Alingsås för att vi skulle kolla på när Joakim spelade cup :) tyvärr så förlorade dom men han spelade riktigt bra tycker jag! Efter hans match så satt han och jag o tjötade lite innan han skulle hem, sen satt jag, Emma och Jonte kvar och kollade på lite matcher. Skojigt asså! :) Men nu är jag hemma igen och vi ska nog äta om en stund eller snart! Imon så ska vi till Varberg så då kommer jag antagligen inte blogga, fast det kanske ni fattar?

Men ni får ha det så bra, så hörs vi när vi hörs! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0