MathildaJohansson -

Heej! :D

Nu är jag hemma! eller jag har varit hemma en liten stund men ändå. Idag gick jag upp vid 9, tog en dusch och fixade mig då sen vid halv 11 åkte vi och hämtade Emelie för hon o Emma skulle till Allum och jag till Porthälla gymnasium. :) Sen när vi hade varit där åkte vi till Göteborg för att jag ville kolla på Plusgymnasiet med och vi skulle ändå på bio. Och jag blev totalt kär i den skolan! heheh nä, men det känns som om den är grymt bra i alla fall! :D

Vid halv 3 så åkte vi och åt lite mat sen så släppte mamma och pappa av mig, Emma och Emelie på stan för vi skulle på bio som ni redan vet! Där träffade vi Signe och vi kollade såklart på Breaking Dawn och den va så jävla bra men jag ska inte berätta något! ;) Just nu så sitter jag och bara chillar, är ganska trött och så men vi hörs imon såklart! ;)

Kommentar av: emmy

finisar!!<3

2011-12-04 @ 18:23:29
URL: http://emmylindqvist.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0