MathildaJohansson -

hej!

Förlåt för att det är värsta dåliga uppdateringen men jag har absolut inget att blogga om! känns inte som om det händer så mycket i mitt liv just nu i alla fall så då är det svårt att ha något att blogga om när det är så. Men men, idag va det min sista dag på min prao, så på måndag är det skola igen. Denna veckan så har jag varit hos några frisörer i Lerum, riktigt goa människor va det och det har varit helt okej för det fanns inte så mycket att göra liksom. :( Men idag så kom min kära granne till mig och så fick jag fixa hennes hår så det var riktigt skoj! :) sen när jag skulle gå så fick jag en present! Och gissa vad jag fick!? :D EN LITEN ROSA PLATTÅNG OCH SEN ETT SPECIELLT SCHAMPOO OCH BALSAM! blev hur jävla glad som helst! :D:D:D
Hihihi, men vi hörs! ;)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0