MathildaJohansson -

HejHej!

Nu ska jag uppdatera lite hade jag tänkt :)
Igår så var vi i Varberg, åt mat och så på ett ställe med min morbror, kusin, deras familjer och så. Aa, ni fattar! Sen så tog jag och Emma tåget in till ALingsås och kollade på fotboll o träffade Joakim! vid 7 eller något tog vi tåget hem igen. Nu vet ni det! :)
Idag så har jag varit i Lerum hos en frisör, kan säga att jag inte har gjort speciellt mycket men där ska jag vara hela veckan nu :) Sitter hemma i soffan i alla fall, och tar det lugnt för om en timma eller något så är det träning. Ute är det med och det är så jävla kallt! :( men men, så är det.. Ha det bra!
(tog en bild bara)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0