MathildaJohansson -

HOME!

HejHej! :)
Nu är jag hemma från skolan, har varit en riktigt bra dag tycker jag men jag är ganska trött! Vet inte alls vad som händer senare, men just nu ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt! Sen tänkte jag berätta vad jag önskar mig i år eftersom jag snart fyller år och sen är det inte jättelångt kvar till jul! hhaha :P

Detta vill jag ha då! I alla fall vad jag kommer på nu :D
• Piercing
• Pengar och presentkort
• Nya saker till rummet
• One Piece
• Saker till smink och hår
• Speciellt SNÖ örhänge
• Thomas Sabo smycke
• SHOPPINGDAG
• Cykel

Syrran som har fotat ;)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0