MathildaJohansson -

ONT I DET LILLA HUVUDET!

Hej på er, har precs ätit lite pannkakor och så. Senare ikväll är det träning men jag orkar inte träna... Är jättetrött och har ont i huvudet, så jag har ingen ork till det men jag måste typ. Sen sitter fåglarna i sin jävla bur och skriker så det gör inte saken bättre !
Aja, skolan har la varit okej som vanligt, prov på morgonen.. Hörförståelse i engelskan, inte skoj alls men jag hoppas att det gick bra! bara det att dom pratar brittisk engelska och det stör jag mig som fan på det eftersom jag är van vid amerikansk, men jag ska inte skylla ifråm mig på något för det är som det är...
Men men, sen va det SO, EA och sist Spanska har jag för mig. (a) men ni får ha det så bra!
Ibland vill man bara dra till något underbart ställe, det hadde inte varit helt fel just nu.. Snacka om att man saknar värmen och allt som fanns där!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0