MathildaJohansson -

Göteborg

Hej på er!
Idag så har jag inte varit på prao eftersom jag hade fått ny tid på sjukhuset. Så jag fick lite sovmorgon coh sen va jag och mamma i Göteborg vid tjugo över 10. Vi åkte till ett speciellt ställe och där där fick jag träffa en doktor som kollade på min fot, fick sen testsa ett par spciella inlägg så det förhoppningsvis ska blir bättre, och jag fick även en övning som är så jävla mesig men sjukt svår! haha (a) men i alla fall så gick det riktigt bra, fast jag får inte ha klack tills allt är bra men foten, men det får jag la leva med antar jag...
Aja, när vi var klara så gick vi och shoppade lite mamma och jag, det blev en ny parfym, smink, skor och BH. Hihi, vid ett så gick vi också och åt lite lunch innan vi skulle åka hemmåt. Men då körde hon mig till konfan eftersom jag är "ledare" där så där har jag varit en stund och så. Men men ska snart dra till träningen tror jag så ni får ha det bra! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0