MathildaJohansson -

kommer inte på någon RUBRIK!

HejHej!
Sitter på mitt golv i mitt rum med go musik på! Som ni vet så bloggade jag inte igår men jag tänkte ta och berätta vad jag hittade på ;)
Gick upp vid 8 för att vi skulle till Varberg och spela match, det gick inte bra men orkar inte bry mig just nu. hehe (a) Efter matchen så tog jag och Emma en dusch, sen fixade vi oss i bilen påväg hem, för att vi skulle till Alingsås och gå på bio med Jonas, Joakim, William och Bessou! vi kollade på johnny english reborn, sen efter det dorg vi oss till Jonte en stund :D sen senare på kvällen så drog jag, Emma, Joakim, Jonas och Jonte hem till oss där vi satt och tjötade! Riktigt go kväll va det! <3
Idag vaknade jag vid 10 tror jag, kommer inte ihåg. Då tog jag en dusch, åt lite frukost och städade mitt rum plus min sida av min och Emmas Walk In Closet. Duktigt tjej! sen om en stund eller så ska vi till Ulricehamn för Emma och Signe ska vara där i några dagar och plocka potatis eller något sånt! hahahahah! men vi ska också kolla på handboll ;)
Aja, ska plugga lite nu, har prov och sånt skit i veckan nu igen som alltid typ :( ha det!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0