MathildaJohansson -

Missnöjd som fan!

Sitter inne på mitt rum och har tråkigt, spelade match förut och vi vann den med. Fast jag är inte nöjd med mitt spel och så, är riktigt missnöjd rättare sagt! Fast det är kanske inte jätte konstigt på grund av några saker... Men men 25-10 tror jag att det blev i alla fall så det är bra. :D
Båda brorsorna har varit här hemma en stund idag fast bara Martin och Linda är kvar nu sen kom precis några grannar ner så jag kan inte blogga mer nu ;)
Imon ska jag på prao så vi får se när jag bloggar!
Tog bara något random foto




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0