MathildaJohansson -

NattiNatti!

Nu ska jag ta och borsta tänderna sen hoppa in i mitt rum till mig goa säng. Är ganska trött i alla fall...
Träningen förut gick ganska bra tycker jag, är lite seg i benen efter helgen men det gick bra ändå :) nu så har jag suttit med min engelskaläxa sen jag typ kom hem, trodde att jag gjorde färdigt den förut men sen frågade jag Joakim hur mycket vi skulle skriva och då var jag långt från klar! hahah hade inte ens skrivit ett halft A-4 och det skulle vara ett helt så det har jag gjort nu. Men men, bloggar imon ;) Godnatt!
Hahah jag är såklart snyggast när jag pluggar! TUMMEN UPP FÖR MIG!!!!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0