MathildaJohansson -

Nu ska jag berätta vad lilla jag har gjort idag :)

Hej på er!
Vaknade vid tio eller något, tog då en dusch och fixade mig. Drog sen in till Alingsås som ni vet vid ungefär tolv. Där träffade jag min underbara vän Joakim, och vi gick en sväng till Maxi och sen gick vi vidare hem, till han och satte oss och kollade på en film! :) Sen gick vi och mötte William och Jonte för dom hade typ "gått vilse" kan man säga. ;) Men men, vid halv fem så tog jag tåget hem igen för jag skulle träna och det har jag gjort nu. :) Tyckte faktiskt att det gick bra med! hade lite ont i foten och så men jag orkade inte bry mig, som vanligt... Just nu sitter jag och kollar lite på tv, men ska snart ta en dusch och efter det äta lite.
Aja, nu får ni ha det så bra så ses vi imon! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0