MathildaJohansson -

Tjenare Tjenare :D

Nu sitter jag hemma i soffan framför våran tv i mina söta små träningskläder. Hihih gulligt va! :D
Dagen började inte bra kan jag börja med att berättade, har ju sovmorgon på måndagar och när jag kom upp så hade inte pappa fixat frukost till mig, men han fixade det sen ändå så snäll som han är. (a) Sen när alla hade åkt å var jag ensam hemma och helt plötsligt visste jag inte vad jag skulle ha på mig så jag blev hur jävla frustrerad som helst. Sen gick jag och sminkade mig o fixa håret som man brukar göra, då såg jag att jag hade fått ett sms och där stod det att alla tåg var inställda så jag fick damp för det för då va det bra tio minuter kvar till bussen skulle gå, så då fick jag cyckla till bussen som sen är tio minuter försenad! hahahaha orkar inte! xd
men men, dagen började med bild, sen va det spanska, SO och NO så det är la inget att berätta mer om.
Och nu ska jag snart åka och träna så ni får ha det så bra! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0