MathildaJohansson -

Trött på skolan? JA!

Hej på er, nu har jag suttit och pluggat matte nu sen jag kom hem. Har prov imon fast jag ska inte göra det, men men. Skolan har la varit okej som vanligt fast det händer typ inget alls. Tur att jag ska vara borta från den i tre veckor nu. Prao och lov, inte helt fel asså! :D är så jävla trött på att vara där när inget händer typ. hihihi (a)
Ska dra mig till träningen sen, ska försöka träna hade jag tänkt. Får se hur mycket jag orkar för allt är inte som det ska med mig idag eller vad man nu ska säga. Ena stunden är jag hur jävla varm som helst sen blir jag jättekall och börjar frysa. Heheh men så får det vara :)
På tal om ingenting så måste jag säga till syrran att ta nya bilder på mig. Eller vad tycker ni? Har bara massa bilder som ni har sett flera gånger, och det är ju inte så bra alltid.. Men hon är ju i Ulricehamn deenna veckan, så jag får la klara mig antar jag och ni får se alla bilder som ni redan har sett, hihi aja... Nu ska jag byta om, ha det bra alla goingar! ;)

Kommentar av: Matilda :)

Du är så himla otroligt fin!

2011-10-18 @ 22:14:08



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0