MathildaJohansson -

Bästa kvällen på länge!

Hej på er, nu så har jag tagit på mig pyjamas och så. hihi :)
Åkte ju in till Alingsås förut som ni vet, där träffade jag Joakim och William. Hahah kändes som om vi gick runt i hela Alingsås typ, för att vi inte visste vad vi skule göra medans vi väntade på Pierre som kom senare. Haha goa killar är det! men men, när det blev mörkt så gick vi på Ljus i Alingsås som jag gjorde igår och hade skojigt :) och vid halv nio så tog jag och Joakim tåget hem till mig. Här hemma så chillade vi bara och åt lite mat men va fan, vi hade ju skoj ändå :D i alla fall så har jag haft en riktigt go kväll!
Love u guys!
Det hade kunnat bli ett längre och roligare inlägg men jag måste sova eftersom det är match imon.
kram, sov gott! :)
Old picture ;)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0