MathildaJohansson -

:)

Hej på er, nu är jag hemma igen och har precis ätit. Skolan idag har la varit okej :)
Började med bild och det är ju chill, sen va det Spanska och då gick brandlarmet så brandkåren fick komma. Efter det så va det SO och sen slutade vi med matteprov. Hoppas att det gick bra i alla fall :)
När skolan va slut så gick jag, Jasse, Pierre, William Joakim, Jonas och Emma in till stan en snabbis och nu är jag här hemma! :D hihihi, träning om någon timma tror jag, bloggar senare ;)
har typ inga bilder men jag och Emma ska nog fota snart så då kommer det nya :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0