MathildaJohansson -

Förlåt!

Hej på er, förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag har haft massa annat att göra!
Igår så följde jag med Arvid hem efter skolan, pluggade lite sen så gick vi på Ljus i Alingsås med Emma, Felicia och Mirran. Emma har säkert laddat upp bilder ifrån det på hennes blogg? aja. Sen på kvällen badade vi jacuzzi uppe hos våra grannar! riktigt gött var det :D hihih!
sen idag så har jag varit lite med maria och stått och kollat på när vi tog upp bryggorna. Skoj liv jag har va :)
Men men, just nu sitter jag och fixar naglarna sen lite senare ska jag antagligen in till Alingsås :)
Imon så ska jag till Partille för då är det match mot Sävehof, mer om det imon. kram :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0