MathildaJohansson -

Frida gästbloggar!

Hej Mathildas fina läsare!
Ska bara berätta att thilduttt har inget internet så hon kan inte uppdatera här på bloggen just nu. Skit tråkigt men sant!
Om jag inte är helt borta så har Mathilda haft friluftsdag idag om det heter så? Haha idrotts grej iallafall. Shit vilken koll jag har, haha!

Tills Mathilda är tillbaka då? Ska jag vara snäll och kanske uppdatera lite åt henne? Det kan jag nog göra för hennes skull. Hon är gossiitjej!

Men nu ska denna proppmätta tjejen göra lite nytta!
Puss!

P.s. Jag gillar inte utropstecken ;) det ser ni väl? d.s.



En bild på oss från i sommras, då jag fortfarande var blond, hihi.




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0