MathildaJohansson -

Haha hej!

Tack Frida för att du bloggade åt mig igår! jättesnällt var det :D
Och tack, för det lilla inlägget jasse! Heheh så går det när man är trött och inte tänker på att man ska logga ut :D
Men men, idag så hade vi elevens val eller vad det nu heter. Då satt jag och räknade matte och det var verkligen inte kul! Lite senare så tog jag, Jasse och Joakim en promenad hihii skojigt asså :)
Efter det så gick vi och käkade pizza som ni vet, sen satt vi på utbildningens hus i två timmar eller något :P
Nu ska jag ta och plugga lite! ha det!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0