MathildaJohansson -

HOME!

Hej på er, nu är jag hemma efter en helt okej dag!
Fast när jag skulle dra till tåget så gick det åt helvete, fast det hade inte börjat bra heller xd för att Emma kom in vid 6 och säger till mig att gå upp när jag har sovmorgon, sen kunde jag inte somna om igen och när jag skulle gå upp så orkade jag inte, och det blev inte bättre utav att pappa kom och bankade på dörren o shit! xd så när jag väl kom upp så blev inget bra -.-' och jag va klar när det var typ 7-8 minuter kvar innan tåget gick så jag fick cykla som en idiot! och då tappar jag mitt halsband! hahah orkar inte!!
Men i alla fall så började vi med bild, blev klar med det jag höll på med men jag får säkert IG på det. (a) Efter det så var det Spanska och det gick la ganska bra antar jag, sen va det SO fast den var inställd så jag, Jonas, William och Pierre gick runt på stan lite, haha goa killar! :) Sista lektionen hade vi NO, fast då var det prov... Är det inte lite tidigt för det om man tänker efter? Vi har la bara gått i skolan i 4-5 veckor xd aja, men jag tror att det gick bra i alla fall :) Just nu så sitter jag i mitt rum och ska ta och plugga lite hade jag tänkt, sen lite senare så ska jag träna tror jag i alla fall, har ganska ont i min fot, men nu har jag fått en tid hos någon som ska vara bra :)
Fast nu så måste jag sluta, bloggar senare :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0