MathildaJohansson -

Kan inte...

Kan inte hålla mig borta från bloggandet, men om jag inte bloggar varje dag så är det för att jag har jättemycket att göra! blir lite pressad utav det så det är därför det blir tråkiga inlägg och så...
Men i alla fall så var det seriestart idag! och det börjar bra för oss, vann med 25-14 ;)
Inte helt fel om man säger så, bra spelat asså! Dagen har tillbringats i handbollshallen, kollade lite på B-SSON innan vi skulle värma upp sen har jag kollat på mer matcher efter min egna och tjöta massa med Ninni och B-SSON. Så jag kan la säga att jag har haft en riktigt bra dag, men nu så ska jag göra klart min svenska och sen sova för imon så är det skola!
Godnatt, sov gott!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0