MathildaJohansson -

Kom 4?

Hej på er, nu är jag hemma, har tagit en dusch och ska snart ta något och äta...
Idag så var det Nolhagastafetten i skolan, och jag har för mig att vi kom fyra... inte jättedåligt i alla fall men sämre än förra ;) Så det har ändå varit en ganska chill dag!
Senare ikväll så ska vi till stationen för att Martin ska sjunga där så det blir skoj :)
Nu kommer en sak som alla goa kompisar borde vet och det är, så att min mobil spärrad för att TRE är hellt jävla CP! Aaaaaah får damp! Så om ni vill något så får ni ringa mig!<3
Men jag bloggar sen :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0