MathildaJohansson -

1/5 - 2012

Sitter just nu i sängen men ska snart ta en ipren och i alla fall försöka bli lite trött, det är så många tankar som snurrar runt i huvudet, sen har jag hur jävla ont i knäna som helst! Inte alls kul. Men kvällen som sagt har varit riktigt bra, vi va med ett par grannar, eldade lite, kollade på film och hade det gött. Fast inget slår förra året med bröllop och lite annat sånt mysigt!

På tal om ingenting så köpte jag en ny jacka idag, älskar den verkligen och så behövde jag en ny! Men ni får se bild imon för nu kan jag inte ta något kort. ;) Kom även på nu att jag måste be syrran om en ny design, men det fixar jag imon! Godnatt alla läsare! ♥
Foto: Emma Johansson




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0