MathildaJohansson -

Dag 15 - Mina drömmar

Jag vet faktiskt inte riktigt vad mina drömmar är, inte när man får frågan just nu i alla fall... :(

Det finns så mycket man kan drömma om liksom.
Ni vet när man var liten? Då sa man ju typ massa drömmar, så är det ju inte längre. Men om vi tar handbollen... Klart att jag gärna skulle vilja bli "proffs" för det hade ju inte varit helt fel liksom. Haha sen har jag nog nästan alltid sagt att jag vill gifta mig i en "prinsessklänning" som jag kallar det, och det håller jag fortfarande fast vid! ;) Att åka till Afrika har jag också alltid velat, så om jag någon gång skulle få det, hade jag nog känna mig som den lyckligaste personen i hela världen! hehe (a) Nä, men det är svårt detta och jag är inte speciellt positiv mot mig själv just nu, men det är typ några av mina drömmar antar jag. :)

Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0