MathildaJohansson -

Dag 18 - Ett pinsamt ögonblick

Haha jag har gjort så många saker... Fast dom som känner mig vet att när det är tävlingar så går jag oftast in för det eftersom det är skoj! Men i lla fall. I sommras när vi var påväg till Värmland så lekte vi en lek för att ha något att göra. Hahah! Man skulle räkna djur och så fick man olika poäng för vad det var för något, skoj va? hehe, men så stannade vi på ett ställe och på andra sidan sjön så var med massa kossor, så då börjar jag typ skrika till alla i bilen, när vi är påväg ut. Bara det att det var massa andra människor som var där vi var, o bara tittade på mig!

Det va det det, kom inte på något bättre! (a)
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0