MathildaJohansson -

Dag 19 - Detta ångrar jag

Asså det finns många saker jag ångrar. Men inget som är så speciellt tror jag. Alla ångrar ju saker typ hela tiden, så det finns inte så mycket mer att säga. :)
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag

Kommentar av: Sofie [fotoblogg]

SV: Jodå, det är bra att ha en tvillingbror! :) Skönt att ha nån att dela allt med, men han är ju en kille, så man kan inte precis berätta ALLT. Typ vem man gillar o så, det bryr han sig inte så mycket om ;))



Kram

2012-01-13 @ 17:20:18
URL: http://sofoto.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0