MathildaJohansson -

Dag 24 - Det här får mig att gråta

Asså, eftersom jag visasr mina känslor väldigt tydligt så har jag lika lätt för att skratta som för att gråta. Men jag är inte värsta mesen om ni tror det, utan det är seriösa saker i så fall om jag inte är väldigt trött.. 

Förlåt men jag har så sjukt ont i huvudet och vill bara sova, så det blev inget roligt inlägg! Har inga nya bilder heller, så det blir ju ännu tråkigare då...

Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0