MathildaJohansson -

Dag 26 - Mina rädslor

Haha okej, nu ska ni få veta vad jag är rädd för! ;)

  • Ormar! är hur rädd som helst för dom! får verkligen panik när jag ser en, får även panik om jag ska hålla en orm av plast eller va det nu är.
  • Få mitt hjärta krossat, för det vill ju ingen.
  • Mörker, vill inte vara själv när det är mörkt. Brukar typ stänga alla dörrar, låsa om mig när jag är ensam hemma.
  • Förlora någon som står mig nära. Fast det vill ju ingen, men ändå...
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0