MathildaJohansson -

Dag 8 - Ett ögonblick

Asså jag vet inte alls vad jag ska skriva, detta var riktigt svårt! Jag är ju bara 15 så egentligen finns det inte så mycket, även om det finns hur mycket som helst! Om jag hade haft pojkvän så hade jag såklart berättat något sånt, men nu har jag inte någon, sen finns det bara en sak som jag kommer på, men det är inget skoj! Allt behöver ju inte vara det, men jag vill berätta om något som är roligt, eller som jag tycker är roligt, eftersom jag har sån tråkig humor.

Nu kanske ni tänker såhär... "Hon har la hittat på massa roliga saker eller?" Jo, klart att jag har hittat på massa roliga saker, det är ju det som gör att detta blev svårt! Allt man gör, har både för och nackdelar, eller hur? Jag visste precis vad jag skulle skriva om när jag läste genom alla punkter. Men nu kan jag inte komma på vad det var för något! :( Haha men nu vet jag! :) Inte den bästa, men det va det första jag kom och tänka på! ;)

Jag, Emma och Frida satt på en bänk i Alingsås, i sommras och hade lite skojigt om man säger så! Och då ser jag två tjejer komma på gantan en bit bort från oss, en lång och en kort. Jag får helt plötsligt för mig att det är Jasse och Siri som går där, så jag ställer mig upp och skriker "Jasseee!" men dom bara gick förbi. Så det va ju inte dom, så det blev ju lite sådär pinsamt om man säger så! heheh (a)
Förlåt, men jag kom verklligen inte på något bättre! xd
Dag 09 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag

Kommentar av: jasmin

hahaha!, jag är överallt och ingenstans! :D <3

2012-01-03 @ 00:57:39
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0