MathildaJohansson -

Hallu! :)

Kom precis hem igen, va hemma en snabbbis efter bion för att vi skulle upp till några grannar, så där har vi varit lite. ;) Filmen va riktigt bra men jag kommer inte ihåg vad den heter! hehe, men men... :P Nu ska jag och Emma i alla fall dra oss till Mirran för att kolla på massa kort från när vi var små, eftersom vi har känt varanda sen hon var 1-2 och vi 2-3! så det ska bli skojigt! ;)

Sen i natt så blir det hockeyfinal! Sverige-Ryssland är det, så den ska jag, Emma och pappa kolla på! men jag bloggar senare! ;)

Bild från Mirrans facebook! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0