MathildaJohansson -

Jävla nät!

Hej på er, nu är det så att vårat nät har blivit jättesegt, även om det inte ska vara det! Så det tar typ hur lång tid som helst att bara komma in på min blogg för mig, jag kommer antagligen inte uppdatera så mycket som ni kanske förstår? eftersom det tar så lång tid. :( Men jag ska verkligen försöka!

Har i alla fall tagit på mig kläder nu och städat rummet, ska äta lite snart, om pappa ni blir klar någon gång, för han går bara runt och gnäller över att han inte fattar hur man gör. -.-' Sen ska jag o syrran dra oss till Mirran en stund. Men ska försöka uppdatera sen! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0