MathildaJohansson -

Natti! :)

Nu har jag typ gått och lagt mig, ska upp ganska tidigt imon så då kan det vara bra att få sova lite! Sitter i alla fall i sängen, och så ska jag lägga på lite Heat Lotion på benen för att dom gör ont.. :( 

Imon så ska jag, Emma, mamma och mormor först in till Alingsås och fika sen drar Emma, Mirran och jag till Göteborg för att gå på bio. Haha vet inte vilken film vi ska se, men det vet dom. :P Så om jag inte bloggar för än på kvällen så är det för att jag inte har hunnit! okej? :)
Aja, nu ska jag lägga ifrån mig datan! godnatt! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0