MathildaJohansson -

Slappar (a) ♥

Sitter och slappar i soffan! Så sjukt gött är det att bara ta det lugnt, är helt slut efter första veckan i skolan. Men vem är inte det liksom? ;)

Idag när jag hade slutat, gick jag till min kära syster och väntade på att hennes lektion skulle sluta. När hon var klar gick vi två, Emelie och Signe till Centrum och kollade på ett par nya Jeans. Har ju spräck massa nu, inte så jättesmidigt! :( Men men, när vi var klara så tog vi en go fika, efter det drog vi oss hemmåt! 

Här hemma så har jag inte gjort mycket. Maria var nere en stund hos oss, sen har jag läst lite i en bok, och för en gångs skull gillar jag att läsa för jag har verkligen fastnat i boken! hehe inte ofta det händer mig! fast jag blev ändå så trött av läsandet så att jag somnade. (a) Och det händer ju typ varje dag? aja, men nu är jag vaken. :)
Uppdaterar mer imon! :)♥

Kommentar av: Sofie [fotoblogg]

Söta bilder! :)

2012-01-14 @ 14:28:30
URL: http://sofoto.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0