MathildaJohansson -

Life is like a dance of red roses and I have never been so happy♥

Länge sen jag bloggade igen, vet inte riktigt om jag ska fortsätta eller inte, men jag ska göra ett försök ännu en gång hade jag tänkt. :) Haha nu vet ni också att jag lever!
 
Det har hänt en hel del saker sen jag sist bloggade, dels är jag gladare, piggare, jag mår helt enkelt väldigt mycket bättre än vad jag har gjort tidigare, känns nästan lite som om jag är en helt ny tjej på ett positivt sätt!  :)
 
Jag kan också berätta att jag är hemma från Halmstad, fast det har jag varit i ett antal veckor nu men ändå liksom, alltid lika bra att berätt det typ ifall någon undrar. :)
 
Mycket av min tid har jag tillbringat med vänner och familj, men det bästa av allt är att har jag pojkvän, så lycklig är jag! Älskar han verkligen av hela mitt hjärta!
 
Sen om jag hade haft världens bästa minne, hade jag kunnat skriva världens längsta inlägg men tyvärr så har jag inte det, så jag kan inte beräatta så mycket som jag vill. :( Men jag kan bäratta om min dag idag!

Vaknade i morse vid halv 11, några timmar försent för jag skulle ut och springa klockan 9, men jag släpade mig ut på en liten runda ändå! Haha kan lugnt säga att jag inte har någon motivation alls just nu när det gäller att träna... Men om man ska se något positivt i det så blir jag starkare och får bättre kondis och det är jag glad över! (a)
 
Tog sen en go dusch, åt lite frukost och städe lite snabbt innan jag och Emma tog tåget in till Alingsås och träffade Hanna! Hade inte träffat henne sen vi slutade skolan så det va väldigt kul att ses igen! Haha det är lite sjukt hur skoj vi har tillsammans, kan inte förklara, men skoj vi har asså. xd
 
Vi tillbringade dagen hemma hos henne, bakade kladdkaka och pratade, sen gick vi en snabbis in till stan och på vägen hem köpte vi glass och cola! mumms! Senare på kvällen gick vi en sväng och träffade min älskling en snabbis, saknar han redan... :( Men sen gick vi tillbaka till Hanna och lagade mat och vid 10 tog jag och Emma tåget hem igen. Aah, det va a min dag det :)

Just nu så ligger jag i min säng inne i Emmas rum faktiskt, men snart kan jag sova i mitt egna igen: Hehe, vi målar om och så, så det är däför jag "bor" hos henne! Tänkte även att jag ska avsluta detta inlägget med lite goa nya bilder! :) Godnatt, sov gott!♥
 




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0