MathildaJohansson -

Värmland nästa!

Kan börja med att be om ursäkt för arr jag inte bloggade igår, tänkte göra det flera gånger men glömde av... Va inne i Göteborg och så med Emma och Maria, kollade lite affärer, tog en "fika" och kollade lite fotboll eftersom det är Gothia. Riktigt mysigt ändå! :)
 
Just nu sitter jag inne i MITT rum! Det blev entligen klart igår! Riktigt nöjd blev jag och nu är det ljusa väggar och allt! Men som sagt så ska vi åka till Värmland om en stund, kommer ta flera timma och jag vill inte ens åka med men jag måste -.-' Aja, ska vara där i några dagar nu så jag vet inte hur mycket bloggande det kommer bli!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0