MathildaJohansson -

Sol ute idag? :O

Oj oj oj asså, äntligen lite sol hela dagen! så underbart!
Vaknade halv 9 för att jag skulle fixa mig till kyrkan, för idag var det begravning för mormor. Tråkigt men så är det... :( Men jag måste säga att det var väldigt fint om det ska vara något positivt i det hela! När allt var klart så åkte vi hem till oss och åt mat och lite sånt, aa ni vet ;)
Har även varit en snabb sväng inne i Alingsås på potatisfestivalen, fast jag tror inte det heter så men skit samma... Jag var i alla fall där en sväng med Syrran, min kusin, hans barn och mamma o pappa. Men nu är jag hemma, så det blir la lite go mat om en stund, sen blir det fotboll senare på kvällen! GO SVERIGE! ;)

Bilden har ni sett förut men jag ser helt slut ut, så det får bli så :)




Kommentar av: Sofie [fotoblogg]

Söt bild(:

2012-06-15 @ 19:51:56
URL: http://sofoto.blogg.se/



Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0