MathildaJohansson -

Sommarlov!

Äntligen är det sommarlov, fick det igår men jag hade fullt upp så det blev inget bloggande! I alla fall, så är det värsta gött att få vara ledig ett tag och bara slappa. Har inget jobb detta året och det är jag verkligen glad över! (berättar bara lite snabbt för jag ska åka och träna)

Som sagt fick jag ju lov igår och även jag är glad över det, så ville jag inte lämna klassen. Det va verkligen världens underbaraste klass, men en del av oss hamnar på samma skola så det är ju tur det och sen efter skolan tog några av oss en fika på Delli Delli så det va riktigt mysigt. :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0