MathildaJohansson -

A good day today!

Hej på er! :)
Tänkte berätta lite om min dag nu och så.

Dagen började med nationella i NO (kemi) som jag är verkligen sämst på. Hahah så det gick nog inte så bra, men men, man kan ju inte vara bäst på allt! ;) Vid 11 började alla vanliga igen och då var det EA, sen mentorstid och sist SO. Och på SO:n skulle vi ut på stan och prata med folk som hade varit med under andra världskriget, så jag, Jasse, Pierre och några andra gick till ett åldersomshem för att prata med några där. Haha och jag säger bara en sak, fan vad underbara dom va som vi pratade med. Dom berättade hur mycket som helst, kom ihåg namn på personer och sen hade dom även humor. Hahah :) Sen när vi var klara med det så, gick jag och Jasse och köpte glass, och min underbara sötis betalade min! Hihi, gjorde min dag asså! Sen tog vi bussen till ungarna, där gjorde vi lite tävlingar ute och nu är jag hemma.

Men men, nu måste jag börja med min SO och hjälpa Emma lite, så vi hörs imon! :)




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0