MathildaJohansson -

Ass back home

Kom precis hem från skolan, drog tidigare så nu är jag hemma. Sitter i soffan och lyssnar på lite musik och så, men ska snart ta och äta lite mat. Senare blir det träning, ska la bli sådär skoj typ...

I alla fall, skolan idag har varit riktigt go idag fast ändå väldigt seg, eftersom jag är ganska trött... Dagen började då med bild, sen Spanska, SO och slutade med NO. Inga ämnen jag precis gillar men så är det. 

Fast nu är jag så hungrig så att jag typ dör, så ni får ha det så bra!

Hahah, ganska snabbt inlägg men har inte tid att skriva ett långt just nu...




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0