MathildaJohansson -

Börja blogga igen?

Hej på er!
Det va ett tag sen jag bloggade nu, haha nästan en månad faktiskt... Men nu är jag tillbaka i alla fall! :)

Just nu så sitter jag inne på mitt rum, har fixat lite saker till skolan för imon, och nu är jag helt slut.. Men jag tänkte att jag skulle berätta vad jag har hittat på denna helgen.

Fredag
Var i skolan på dagen och hade det ganska chill, sen på kvällen så var jag bara hemma och tog det lugnt. Typ det bästa som finns, för jag är alltid trött. ;)

Lördag
Vaknade vid 10 och då gick jag och stte mig i soffan. Senare blev det lite frukost, en dusch och vid 12 åkte jag, Emma och pappa till Anders och Annas lokal, för att kolla på när dom och deras lag skulle tävla till Crossfit-VM tror jag... Kommer inte ihåg vad det hette det dom gjorde, men det så sjukt jobbigt ut! Och man blir sjukt sugen på att börja! ;)

Senare drog vi oss hemmåt och vid 3 kom Alex och Issa till oss, alltid lika kul att ha dom här! hahahah... Men i alla fall, vid 7 så åkte jag, Emma ooch mamma och hämtade Måns, sen körde mamma oss till Pierre. En riktigt go kväll var det med film och lite annat skoj! Har tyvärr inga bilder bara. :(

Söndag
Aah, idag så vaknade typ alla vid 9. Bara det att vi somnade "ganska sent" nä men vi hade typ bara sovit i 3 timmar. Men jag var jättepigg! hehe. Åkte hem sen vid 11, och här hemma har jag för det mesta pluggat och fixat en uppgift som ska vara inne imon.. Är i alla fall hur trött som helst, så det blir tidigt i säng idag, för imon är det skolan igen... :((((

Vi hörs!




Ditt namn ♥


Din e-postadress ♥


Din hemsida/blogg ♥


Din kommentar

O.B.S
- Jag granskar din kommentar innan den publiceras.
- Det är ingen idé att vara anonym, IP-nummer kan spåras!
- Läs inlägget innan du kommenterar.



Spara mina uppgifter!
RSS 2.0